Pages

Your Feedback

Friday 26 August 2011

Cumparatori

Sunt in domeniul immobiliar... Credeti ca imi este usor sa imi cumpar o proprietate personala ? Cine crede ca DA, se inseala amarnic. Am dat jos masca de curtier si am pus masca de cumparator... cu alte cuvinte ca orice persoana care face un asemenea pas, o fac cu sentimente, cu propriul buzunar. Este clar ca experienta, cunostinta ma ajuta mult, dar tot cumparator sunt.

Deci nu este usor. La tranzactia pe care incercam sa o facem, chiar au fost situatii cand am rugat pe sotul meu sa se ocupe doar el de anumite faze ale transactiei. Si inca ceva... mi-am luat un alt agent care mi-a facut tranzactia efectiva si care a facut documentele, si care a negociat cu vazantorul. Cineva care sa lucreze pentru mine, din toate punctele de vedere. Este o experienta interesanta, fiind agent, sa faca altcineva tranzactia pentru mine.

Pe cat se poate spun mereu clientilor cumparatori ca e mai bine sa faca afaceri cu alt agent decat cel cu care este casa inscrisa. O persoana nu are cum sa reprezinte 2 parti. Este ca si cum un avocat este in acelasi timp avocatul ucigasului si al decedatului... WOW, nu ?


No comments:

Post a Comment